LEDIG DAG

  2012-12-05 / 10:40:35 / Allmänt /
Är det jag som är ledig idag eller ;D känns rätt skönt eftersom vi va hemma halv ett inatt och jag inte somna förrän efter ett. Vaknade dock tio över åtta när adam satte igågn där nere -.- men det är en annan historia.
  Känns iaf skönt att va hemma idag och bara ligga och dega, läsa min förbannade bok, lyssna på den andra boken vi ska ha läst i svenskan och skicka in Kommunikationsuppgiften. Other than that har jag inget speciellt som ska göras, ska på en liten gymdejt med Pernilla vid ett och kötta lite röv ;) Om jag lyckas att ta mig ner till gymet i det här vädret... snökaos! Ligger säkert 2 dm snö på backen och det slutar aldrig komma ny................................



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious