JULLOV

  2012-12-20 / 17:00:00 / Allmänt /
Äntligen har jag jullov!!! FUCK YEAH! så jävla gött! nu ska jag bara chilla i tre veckor, och ta det jävligt lugnt innan skiten sätter igång igen! Just nu myser jag med Olivia, Johan och Erica hemma hos henne :) gosigt :D 
 
Har inte mycket att uppdatera er om, blogg.se appen har sltat fungera igen och min egna dator har fått fett med virus (whoops :P) så nu måste jag använda skoldatorn hela tiden -.- vilket känns askul, eller? så jävla värdelös! Måste också varna er för att anväda converse på vintern, speciellt när det är -2 eller kallare! Man kan inte vara ute i 15 utan att känslen i tårna, och frpga mig inte varför jag tog conversen idag, svarade på den frågan tidigare idag och jag hörde själv hur dumt det lät xd 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious