JULKLAPPAR + REAFYND

  2012-12-29 / 11:21:00 / Allmänt /
Är tillbaka i Åtvidaberg efter ett par dagar ute i radioskuggans land -.- där jag även har firat lite jul med pappa och min familj på hans sida :) Tänkte att jag skulle visa er vad jag fick i julklapp av dom och vad jag hittade på rean igår, eller jag kunde ju bara kolla på H&M efetrsom jag hade presentkort där, alla andra pengar måste jag ju spara till biljetten.
* Långa tränongsbyxor
* Träningslinne
* Parfym- Britney Spears Curious
* Case att ha mobilen i vid träning
* Kortbyxor - Tack Mamma
* Trisslott (60 kr vinst)
* 800 :- kontant
* Morgonrock
* Glasögon
* Justin Bieber plansch
* Nagellack
* Nötter
* 2 nr av ELLE magazine



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious