I'M STILL TO YOUNG TO BE A QUEEN BUT I RESPECT LATIFAH

  2012-12-18 / 11:20:00 / Allmänt /
Har egentligen sovmorgon till klockan till tio med jag gick upp tio över sju för att kolla på julkalendern xd don't judge! Skitskönt att ha tid på sig på morgonen dock, då hann jag ha lite tid för mig själv också :) passa på att måla naglarna också men det blev katastrof när telefonen ringde och jag va tvungen att fixa nått med värmeskåpet där nere (Y) nu är jag iaf i skolan och har precis haft NK, sitter och väntar på Pernilla som ska komma från stan så vi akn gå och käka luuuunch :)
Idag har jag smält att mitt hår har försvunnit och trivs riktigt bra med nya frillan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious