HELT SLUT

  2012-12-03 / 15:44:00 / Allmänt /

Hemma efter ett stenhårt kondispass och lite armstyrka! Helt slut och helt mör i kroppen, ska hoppa in i duschen nu och sen sätta mig i soffan och läsa!
Ja ni läste rätt! Jag ska sätta mig och läsa! Jag skriver det igen för det är nog sista gången jag någonsin kommer skriva det på bloggen, för det kommer förhoppningsvis vara den sista gången jag gör det! JAG SKA SÄTTA MIG OCH LÄSA!

Jävla engelska där man måste ha läst ut en bok till den 10e, och jag är på sida 8 eller nått -.- som tur är, är det en bok av Nicholas Sparks, vilket kan göra det hela lite lättare :)

det börjar ta sig, man kan nästan urskilja en muskel på den där lilla (t)armen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious