FÖRSTA ADVENT

  2012-12-02 / 19:22:44 / Allmänt /
Jag fick en liten bloggpaus under helgen som jag varit hos pappa nu, och känner att jag har fått blogglusten tillbaka. Så om jag inte dras ner lika djupt som jag gjorde tidigare här i veckan, i min vinterdepp så ska nog allt gå som planerat ;)
 
Helgen har förövrigt varit jättemysig, lite fattigt på bilder dock så jag har tyvärr inget sånt smarrigt att bjuda på :( i fredags hade jag pappa och Anna för mig själv då resten av syskonskaran befann sig på andra håll. Vi käka god mat och satt och pratade och hade jättetrevligt till sent på kvällen :) då gick vi och satte oss framför tv:n och myste en stund innan vi gick och la oss.
  På lördag morgonen drog Anna och jag inte till stan och körde en timme på gymmet innan vi åkte hem och Anna och pappa åkte iväg på glöggmingel en stund och Nathalie och jag ställde oss och laga Tacos till kvällen då det kom lite folk. Trevligt kväll med Tacos, snacks, sällskapsspel och mycket skratt! Idag har jag ridit Mary (lovar att ta ett kort på henne nästa gång!) en stund, frusit sönder och sen käkat lunch ihop med gammelfarmor <3
 
Nu är jag tillbaka i Åtvid och imorn börjar allvaret igen. Måste sticka in med att det har varit en väldigt bra första advent då jag inte har haft några julkänslor över huvudtaget! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious