DRÖMMAR

  2012-12-13 / 08:05:03 / Inspiration /

Har drömt större delen av natten, av det jag kan komma ihåg, om hur det skulle vara att ha kort hår? Va fan är det att drömma om x'd drömmar är fan det konstigaste som finns!

Men jag är mer övertygad nu än någonsin om att jag vill klippa mig, men jag har gjort upp en plan ;) jag kommer antagligen klippa lite i taget. Nu när jag klipper mig, klipper jag bort ca 10-15 cm, sen när jag blir trött på det klipper jag ytterligare 10-15 cm och så fortsätter jag så tills håret är kort :P
Idéerna när man är precis nyvaken och hjärnan är nergojad av snor :P jag säger då det...

Nu ska jag försöka somna om igen så jag blir frisk nån gång :( vill kunna gå på julbordet ikväll :( men jag har fått mina 8 timmar för natten och på nått konstigt vänster vägrar min kropp sova mer än 8 timmar på ett dygn -.-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious