ÅRSKRÖNIKA DEL 2

  2012-12-31 / 15:55:33 / Allmänt /
I Juli blev det först en semesterveck apå Öland med Pappa och familjen på hans sida :)
Sen med mamma och familjen på hennes sida så åkte vi igenom Europa på lite mer en en vecka. Jättekul och intressant att se både Berlin, Polen, Auswisch, Österrike, och lite andra stllen i Tyskland på vägen hem.
I augusti började skolan igen och jag kände att detinte riktigt va något som stämde, jag kände att jag inte hörde hemma på Klara i Linköping men jag kämpade på. Men i September orkade jag inte mer och jag fick byta skola och hamnade på Facetten här i Åtvidaberg. Det va ett jobbigt beslut då jag lämnade tre underbara människor i Linköping, som jag saknar frukstansvärt mycket varje dag! Men jag hamnade också på ett ställe som jag mår bättre ¨på och trivs på.
 
I november tröttnade jag på att underhålla den röda färgen i håret och jag färjade tillbaka till brunt :) och vi hade också våran lilla halloweenfest med utklädning och "äcklig" mat
December bjöd på det vanliga, så som julstök och liknanade, men också min första hemmamatch i Jönköping och mitt kära Hv71, tyvärr vann de ju inte med jag fick ändå se dom hemma <3 . Håret rök också och är nu kortare än jag någonsin har haft det tidigare.
 
Nu blickar jag fram emot 2013 och hoppas på ett bra år som bjuder på mycket kul och minnesvärda händelser :) Vad jag vet nu och om början blir så bra som jag förutspår ;) så har jag inte mycket att klaga på :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious