ÅRSKRÖNIKA DEL 1

  2012-12-31 / 15:29:52 / Allmänt /
2012 har varit ett omtumlande år, händleserikt och både bra och dåligt på många plan. 2012 har nog, för mig, varit det året då jag har styrt om mitt liv, jag har gått igenom många personliga problem som jag till stor del har tagit mig igenom. När jag började det här året var jag inte nöjd med mig själv någonstans, jag var glad och lycklig men var osäker och hade väldigt dåligt självförtroende. Nu är jag mer nöjd med mig själv, jag har oerhört mycket bättre självfrötroende.
 
Januari bjöd på kryssning till Finland en helg men framförallt en konsert i Linköping med Jedward och en början på mitt nya liv på gymmet ;)
Februari var en ganska tyst och lugn månad, inget utöver et vanliga hände förutom att lilla fröken brunett satte sig i frisörstolen och blev rödhårig :)
Mars bjöd på en färdigmålat och förig möblrat nytt rum (äntligen) från och med då slapp jag sova ute i vardagsrummet längre.
3e April kunde jag äntligen möta upp med en av mina soulsisters och gå och mysa lite på Esspresso House och lite bio :)
I maj och juni hade jag en rejäl svacka, jag mådde jättedåligt väldigt ofta, vilket resulterade i dels väldigt få bilder och inlägg på bloggen och jag isolerade mig ganska mycket socialt. Sommarlovet firades dock ute i Valla med fina vänner med grillad mat och lite kubb :) Jag blev 16 också och fick fira den dagen med mina älskade i Åtvidaberg.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious