4 CM KORTARE

  2012-12-16 / 21:18:49 / Allmänt /
Mamma hade tydligen huvudvärk så hon kunde inte klippa mig idag...... och jag kunde bara inte gå en dag till med "långt" hår, så jag fick ta Nathalie till hjälp, och eftersom hon inte är nån utbildad frisör så att säga (hrmm) så kände jag att det fick räcka med bara en liten bit. Det måste ju passa med alla linjer och uppklippningar och vafan det nu va allt ... mamma ska fixa till det så det blir en riktigt frisyr av det imorn iallafall, men huvudsaken va at det blev lite kortare, och det blev det :D
 
Skulle kunna bjuda lite på mig själv och kanske nathalie också :P och lägga upp en bild på hur det ser ut, men kan inte säga att mitt egna självfall inte är så vackert i den här längden :P så nej ni får klara er tills imorn bitti tills på tisdag då håret är "ordentligt" igen.
 
Men TACK nathalie för att du gjorde det här för mig :) säger inte att det är dåligt gjort, det är bra gjort för att aldrig ha klippt nån förut och :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious