You betteh werk if you want it...

  2012-04-02 / 21:32:07 / Allmänt /
Min dator kan va den segaste datorn i sverige och till och med i hela norra europa just nu... jag vet i fan vad dne har emot mig men funka ska den inte, jag har tömt den på onödigt skit och har rensat cookies flera gånger, men den ska ändå inte funka :( jag och datorer är ínte en bra match helt enkelt :(

Jag har varit nere en snabbis på hälso idag efter att jag varit på gitarrlektion, eftersom imorn (som jag brukar träna på) så ska jag och snuttis på bio :) Hunger Games ftw! Kommer bil FETT! dels för att jag har velat se den filmen i typ hela mitt liiiiiiiiiiv och för att jag träffa Penrilla för så längesen :(


Och så kan jag ju glädje er med att ÅFF leder allsvenskan xd efter 1 match, inte så illa va :P vi får väl se hur det går för dom.. hrrmm... närrå, men eftersom jag inte är speciellt fotbollsintresserad själv så spelar det kankse inte så stor roll, men jag bor ju i Åtvidaberg och det är ju det ända vi lägger pnegar på här. ÅFF och att skryta med att vi är med i allsvenskan, sen vet jag inte irktigt vad det är att skryta om? Men som sagt, här händer ju aldrig nått, så det är väl kul om man vill lägga ner flera 100 tusen på en ny läktare på Kopparvallen eller en stor fotboll i rondellen -.- näh.. frågar ni mig lägger dom fokus på HELT fel saker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious