My week with Marilyn Monroe

  2012-04-08 / 10:37:29 / Allmänt /
I feredags (och igår) såg jag My week with Marilyn och jag tycker VERKLIGEN att om man gillar Marilyn ska man se den här filmen. Jag har alltid facinerats av henne och hennes liv men det va inte förän jag såg filmen som jag verkligen förstod hur hon va som person, och Michelle Williams som spelar Marilyn gör ett så jävla trovärdigt agerande. Älskade filmen och min facinering vid henne har nog blivit en aning större. Såg till och med en film från 50-talet där hon är med :P The Prince and the Showgirl





Och jag måste säga att jag föredrar den lite mer avslappnade Marilyn, där hon är mer sig själv än den glammiga make'ade Marilyn som hon var i media och den rollen hon spelade i jobbet.



Bitte Kråkbo

Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

2012-04-29 @ 10:50:38
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious