Don't let me into my zone, I'm defenetly in my zone...

  2012-04-06 / 12:32:42 / Allmänt /
LOOOV mina vänner och alla andra som inte är mina vänner ;) nu är det äntligen påsklov.. känns rätt ovärt dock, längtade inte precis efter det här lovet, ville inte ha det egentligen.. men nu är det ju som det är -.- och jag kan ju helst inte gå till skolan om det inte är nåra där :P

Jag vill passa på att tacka alla underbara männsker ja träffa igår, påskfest boyaah! Hade skitkul, och skittrevligt! Puss på er alla!

Sitter och färgar håret nu, så jag inte ska se ut som en jävla tvättbjörn i huvet med 3687216837621 olika färger, nu ska det bli mörkrött som det va från början ;) laddar upp en bild sen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious