1/4-11 forever in my heart!

  2012-04-01 / 20:29:08 / /
Kan inte fatta att det har gått ett helt år sen jag stod i Jyske Bank Boxen i Danmark och upplevde det som skulle bli min livs bästa kväll! För såhär dags för ett år sen såg jag min absolut störtsa idol och inspiration live för första gången! Jag minns verenda sekund men ändå inte, jag va i en annan värld då, en värld som var perfekt. Det fanns inga bekymmer eller smärta! Bara glädje och kärlek!

Jag glömmer det aldrig någonsin! Alla känslor, skratten, tårarna... allt! Och jag saknar det mer än ord kna beskriva. Om ni inte varit i samma situation kan ni inte ens på 1000 år försöka förstå vad jag menar, man måste vara där och känna det själv för att man ska kunna förstå! Justin Drew Bieber var och är min förebild och idol i livet och att få se honom live och bara vara meter ifrån honom ger en känsla som kommer vara svår att slå. På ett år har det fortfarande inte hänt!



1 April 2011 är ett datum som är inristat i mitt hjärta föralltid!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious