Tror inte jag hann blogga....

  2011-09-14 / 21:54:02 / Allmänt /

Tror inte jag hann blogga igår, jag kom hem efter fryra från skolan, och då var det bara att kasta i sig krubbet och sen gå ner och möta brudarna för att gå på SSU möte :S och tro inte att jag har gått och blivit sosse nu, aldrig i livet! Aldrig nånsin. Jag är född miljöpartist ;) Gick mest för att träffa Olivia och Erica som jag inte gjort på jag vet inte hur länge? ¨Men det va trevligt att träffa lite folk :D 
 
Somna som en gris på bussen idag och vaknade när den stannade på min hållplats så när jag kom hem var jag i stort sett död, trodde aldrig att jag skulle komma iväg till gymmet. Men det gjorde jag med, Elin och jag drog en repa där nere (Y) fett skönt nu efter :D


Och jag håller fortfarande på att övertala nån att skjutsa upp mig till stockholm på lördag, men än så länge inget :'( jag bara måse dit... jag MÅSTE! Jag kommer gå upp annars, och jag överdriver inte! Jag ska dit, jag ska!! :'(((




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious