Tekniskt Mög

  2011-09-20 / 19:41:02 / Allmänt /

Precis hemkommen från ännu ett tråkigt ssu möte :P måste säga att det va roligare förra gången. Hehe vi får se om jag fortsätter att gå och hänga med folket och käka kakor (a)

Studiedag idag annar, fett najs va fan ;) dock har jag inte gjort ett piss.. suttit och försökt konpa ihop till en sak, som jag inte riktigt kan säga vad än... överraskning! Det blir förrhoppningsvis klart, då får ni veta kära bloggläsare ;) JAG SÄGER BARA TEKNISKT MÖG! Som min underbara media lärare har lärt mig vad det innebär, och skulle ni stöta på tekniskt mög ta tre djupa andetag! Och jag kan säga att jag har tagit väldigt många tre djupa andetag idag.... hataaaaaaaar teknologi och allt som har med det att göra -.- men som den sanna fajterna jag är (xd) så har jag fortsatt att kämpa!

Men nu har jag gett upp och har frågat underbara fina bästa Amelia om hjälp :)

Ledtråd:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious