SURPRISE BLOGGEN!

  2011-09-12 / 17:25:20 / Allmänt /

Kom ju på förut att jag har glömt att berätta en sak :D och det kom nästan som en överraskning när jag kom hem med för jag hade glömt bort att jag hade GITARR LEKTION idag :P fetast kommer jag bli påt ;) Dock kommer det ta en jävla tid, men ni ska få se ;)

Sprang på mina fina brother from another mother (bortsett från att det blir sister, men whatever) men hann inte stanna och schnacka :( var ju på väg till gitarren! Men jag får hoppas de inte blev skitförbannade och vägrar att prata med mig igen xd men då kanske jag kan spela en liten truddilutt för dom på min gitarr och få dom att smälta som pöjken på bilden här får mig att göra ;) så kanske de tar mig tillbaka!

Ne nu ska jag sluta flumma! Älskar er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious