Rock'n'Roll bejbeh

  2011-09-16 / 17:36:59 / Allmänt /

Det var rocktema idag i skolan, då vi hade friluftsdag (?) och innebandyturnéring :) våran klass. SÖG och vi förlorade allting xd men jag sälakr dom ändå ;)

Så med sönderslitna tights, svart linne, Elins HIM tröja.. svartsotade ögon och röda läppar drog man sig till bussen och skämde ut mig ;) lite kul ändå måste jag säga :)

Blev inte att jag bloggade något mer när jag kom hem, hände vissa saker jag inte tänker ta upp här och sen drog jag till gymmet och svettades jävel i en och en halv timme (Y) stolt cheey! Får se om jag orkar dra på mig löparskorna och dra en sväng ute nu när det är så vackert väder ute :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious