LAAAAN vafan...

  2011-09-24 / 03:22:21 / Allmänt /

Äre Elin och jag som dygna eller.... njaa det får vi väl se! Börjar bli pisstrött och är skitflummig och tjock och allt, så don't blame me om det här inlägget är helt jävla ofattbart. Jag tänkte egentligen berätta lite kort om vad som har hänt sen jag blogga sist, men jag kommer fan inte ihåg när det va xd även fast det inte va JÄTTE längesen :P

Och ingen vill väl läsa om vad jga har gjort i skolan? Neh tänkte väl det!
Så vi kan ju hoppa till den biten där det hände något intressant, vilket var när vi skulle åka och handla.. då fick jag äntligen min efterlängtade red bull som jag längtat efter i 3 långa outhärdlga dagar! Så jag köpte två ;) och morötter, dip och ostkrkokar (Y) juste... 5 minuter eftr att vi kommit hem kommer erica och då ska man tydligen ner till willys igen och köpa red bull! Livet är rätt komiskt ibland !

Sen blev det världens sämsta, vidrigaste och obehagligaste film ever... hatade den och jag vill aldrig någonsin ever att ni ska se den så jag tänker inte säga vad den heter, dock har jag förträngt det så jag kommer inte ihåg det heller, men det är la lika bra!

Men vem fan orkar läsa allt det här? Är du en trogen läsare som verkligen orkar läsa allt det här? Fan va tråkigt mitt liv är asså....

Jag lovar att lägga upp mer bilder på mig (misstolka inte) men cp webcam funkar damp inte ! :@

Ahvafan, tills vidare bjuder jag på kvällens underhållning:

Kebabrolle och Dolfin:

hahahahaha så jävla dåliga vi är!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious