Har en känsla att...

  2011-09-20 / 23:11:47 / Allmänt /

Har en känsla att allt kommer bli klart till imorn :D så dååå får ni äääntligen veeetaaa :D
Studiedag imöööra med dååå, så blir la att knopa klart med det och vid halv två ska jag knalla ner till facetten coh möta upp min borther from another mother och sen ska vi gå och vinka lite åt gamla skolan och krama lite på mina gamla lärare :P måste ju ;) sen om jag hinner kankse jag ska springa in på baknen och ta ut lite pengar (Y) vi får se hur det blir!

Men först ska jag gå ner och dricka, ta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig tidigt (a) älskar att lägga mig tidigt när jag egentligen inte behöver. Då kan man ligga och tänka lajte granna och lyssna på tvillingarna! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious