FETT uttråkad!

  2011-09-01 / 22:07:04 / Allmänt /

Egentligen måste jag städa upp litte granna och packa men vem pallar dettt lixoooom. Inte jag va faaaaaan ;)
Och som ni märker är jag sjukt uttråkad, men jag orkar inte göra nått annat hellet -.- dilemma! Borde duscha med? Sovmorgon imorn te tjugo över 11 :D så jaaaaaaa! Skulle ju uppskattas om folk kunde va lite sociala?

Eller jag skulle ju kunna gå och duscha packa det vitkigaste och gå coh lägga mig? :D i min nyyaaa skööööööna underbara säng :D vi får se hur jag gör?

Jag har en my favoritlåt med :D What are words, gammal, jag vet... men så jävla fin juuuueueeueueueueeueu!!
Älskarn, om jag skulle kunna sjunga skulle jag lätt förslå den till brölloppet! Men nu ska jag nog sluta skriva innan allt blir helr ofattbart, vilket det kankse redan är? Jag vet nte, jag orkar inte läsa igenom allt, sp nu slänger jag upp en övererdigerad bild som jag gjorde när jag va uttråkad en annan gång :D
PUSSEN!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious