Blog Awards 2011

  2011-09-18 / 14:06:25 / Jedward /

Känner mig lite halvtdöd från igår, vaknade halv ett och har i stort sett ont i hela kroppen. Ryggen, knäna och hela benen värker, trött i armarna och så vidare och så vidare, men det är så jävla värt det dör igår var JEPIC! Vi kom upp till Stockholm ungefär vi elva och vi va i Kista kvart över, och sååklart så gick vi och ställde oss vid scenen direkt :)

och först hamnade vi jävligt långt bak :( men allt eftersom kom vi närmare och närmare scenen. När Ulrik kom stod vi kankse mitt i smeten.




(klicka på bilderna för att få dom större)

Efter Ulrik var det en paus och sen var det nån slags fashion show, orka inte ta bilder på det men efter sen var det ca 45 minuters paus och sen skulle Jedward gå på :D

och då stod vi såhär nära :D

Var tvungen att ta kort på Liam (deras road manager) och nej han mäter inte golvet eller nått, han fixade med mikrofon stativen.

Lite suddig bild på Ana Gina

Tjugo över två hoppa dom ut på scenen :D

Magi <3

Edward Peter Anthony Kevin Patrick Grimes

Älska Johns ansiktsuttryck x)

Hade lite svårt att ta kort på dom, de stod ju knappt still i två sekunder

Ända gången var i stort sett när John skulle knyta skorna :P


hörs rätt dåligt, men så jävla Jepiiiiic :D

signeringen!
Vi kom fram till signeringen ganska snabbt, men eftersom vakterna hade väldogt dålig koll så hamnade vi ganksa långt bak i kön och sen trängde sig massa idioter, så vi hade aldrig hunnit komma fram och upp till dom. Så när det va ca 20 minuter kvra tränhde jag mig fram och ställde mig precis vid scenen när de signerade och tog kort på dom där. Blev så jävla ledsen över att jag inte kunde gå upp, de var så jävla underbara mot alla som kom upp :'(




Älska deras fracker och skor :D


Har en hel jävla massa bilder till men orkar inte lägga upp alla, har en känsla av att ni kommer få se mer av det ändå ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious