tjugotredjeoktobertvåtusenelva

  2011-10-23 / 19:11:59 / Allmänt /
Har inte hunnet med att blogga sen i torsdags, eftersom jag åkte hem till pappa direkt efter galan så kunde jag inte blogga så,obviously, och i fredags var jag och sov i församlingshemmet -.- men nåra! så jävle fet tråkigt att det va inte sant, usch fy fan!!!!
Och igår hjälpte jag till på ett barnkalas och glutta på film mes systrarna.

Tänkte att jag skulle läga upp några bilder från galan, när jag får dom, eftersom jag inte kunde ta några bilder själv. Men Anna Pyttipanna vann iaf sin kategori ;)

Känner mig inte alls på humör att blogg nu, och youtube låter mig inte så Criminal videon, så jag får damp.... ha ett gott liv



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious