Plugg Plugg Plugg...

  2011-10-26 / 20:34:25 / /
Jag drunknar i alla papper och böcker och skit som kommer med skolarbeten, ska man ha prov på medeltiden dååå ;) typ bara 100 sidor att läsa ;) men det är ju alltid trevligt såhär på onsdagskvällen :)

Kan medela att lovet kommer bli fett jävla kul, kusinvitamin kommer hit i ett par dagar, fester, kompisar och myspys med familjen! Är det jag som lever underbarste livet då?

Jag anmälde mig nyss till en tävling där man kan vinna resa och "logi" (?) till London och se och TRÄFFA Justin Bieber!!! Allt man behövde göra va att med EN mening skriva varför man skulle vinna och sen skulle man ha en spotify premium ;) men jag låna systers :D

Nu måste jag ta tag i plugget igen....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious