Gala på torsdag....

  2011-10-17 / 19:25:26 / Inspiration /

... men jag vet inte vad jag ska ha på mig?
Jag har blivit lovad lite pengar av morscha så jag kan köpa en ny klänning men vilkeeeeeeeeen? har kollat runt lite och nu känner jag att jag vill ha eran hjälp lite! Jag hade tänkt köra på en guld/svart sotning och utsläppt håt i mittbena och ett par svarta pumps med strasstenar som jag får låna av väldens bästa syster!


Men vad för klänning? här är några föslag:
1.

2.

3.

4.

6.

Om jag skulle ta den här klänningen måste jag nog tänka om lite när det gäller make up
7.



KOMMENTERA!!



Jara :D

Nummer 2 är grymt snygg :D<3

2011-10-17 @ 19:42:04
URL: http://twitter.com/#!/AlwaysJedicated

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious