Fredagkväll

  2011-10-08 / 14:35:53 / Allmänt /

Igårkväll var underbar, jag älskar alla underbara jävlar! Ni är som en andra familj för mig underbaringar ♥
Drog hem till Erica först men mötte sen upp Josef, Marcus och Gran och några andra och drog till en secret location och parta (Y) fett kul hade vi  :D men eftersom jag har ** ***** **** *****! Så var jag tvungen att dra hem tidigt som fan :@ FML!

Men ikväll blire andra puckar på man ska träffa (i stort sett samma människor) och några fler i gamla skolan och mysa :D Ska bli feting kul :)

Men jag måste ta tilfället i akt och klaga på mitt liv lite just nu -.- för jag blir så jävla irriterad att det står att ett visst pojkband ska va med i radion 13.55 och man slår sig ner för att njuta av detta... men icke, och nu en halvtimme efter har jag fortfarande inte hört ett ljud från dom :@ hahahahha och nu precis efter jag skrev det här kom deras låt :DDDD ÖDET!!!!

ONE DIRECTION! ♥♥♥♥♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious