BAAACK jaaaaooo!

  2011-10-03 / 18:39:47 / Allmänt /

Tog några dagar off, som ni kanske märkte, kände tat jag ville skaffa tillbaka blogglusten och chilla lite! Men nu är jag tillbaka och ska förhoppningsvis kunna börja blogga från mobilen med så fort allt går som jag vill -.- 

Tänkte slänge upp lite snabbt den senaste tiden i bilder så slipper jag skriva så mycket och jag antar att det blir roligare för er med ;)


I måndags blev det hockey i logen ;) med mat och trevligt fölk.... eller :P kände bara sama men whatever, kvällen slutade sorligt med 5-2 till LHC :'(

På tisdagen blev det SSU möte igen :$ inga bilder därifrån, men vem bryr sig lixom? Onsdagen bjöd på fortsatt jobb med Signerat Ung och jag förberedde då frågorna till Ulrik och hans intervju till tidningen.

I torsdags red jag Fiona "på riktigt" och jag kan säga att jag hade träningsvärk hela helgen efter det -.- sög ***!

I helgen har jag då varit hos pappa och har jag fått mycket gjort där? Neh! Jag hjälpte dock till med renoveringen och det coolaste var att under alla gammla tapeter, och som (ah va fan säger man?) fodring? så satt en gammal tidningsartikel. Det ska tilläggas att huset är runt 100 år? Kolla så jävla fränt!


Jag hittade fetaste bilen också när vi gick till maten nån dag, vte inte riktigt när men jag blev kär direkt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious