24/10 Dagens...

  2011-10-24 / 21:15:46 / /
Dagens humör: Glad, bara glad ;)
Dagens händelse: Skrämde Amanda med en halloween app på mobilen xd
Dagens kändis: Zayn Malik
Dagens quote: -
Dagens låt: I'm not a girl- Britney Spears
Dagens nedräkning: 61 dagar, 2 timmar och 46 minuter till JULAFTON!
Dagens ros: Min gitarr lärare som äntligen lärde mig att "plocka" :D
Dagens ris: Att jag inte kommer kunna åka upp till Stockholm på lovet :'(
Dagens väder: Så jävla värdelös att ha med den här egentligen, från och med NU tar jag bort den här punkten
Dagens outfit: Blev ingen bild på det idag, men jeans och en blommig body och en svart kofta över. Lite som den här bilden fast ett en ljusare body.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious