Sorry ya guys...

  2011-11-12 / 14:12:13 / Allmänt /
.... blev inte att jag blogga igår, satt nästan inte alls vid datorn igår, so forgive me ;)

Det var ju 11/11-11 igår, önskade ni er nått speciellt? :P JK, men det va en jävla hysteri om detta, vilket jag inte va sen att hoppa på... lite kul ju!

Chillade med pizza, godis, chips och film igårkväll, så inte så mkt att tjata om, så ni klarade er nog. ;)

Men idag började jag med att ta en välbehövd dusch och sen blev det frukost och lussekattsbak xd ingen kommenter, men det posetiva var att jag hade en anledning att dra på Under The Mistletoe på högsta volym när alla var hemma :D bilder på mina vackra skapelser kommer :) so stay tuned...

och igår fick jag redan på att jag ska få en lite förtidig julklapp :D Up All Night är snart förbeställd och detta betyder att jag kommer få den signerad :D och jag kmr va med och tävla om at åka till London och se och träffa killarna live :D GLAD? JAA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious