It's my last big breath what do you want me to do...

  2011-11-14 / 19:28:25 / Inspiration /
Kudne inte blogga från nått annat än mobilen igår och eftersom den är cp och bara låter mig skriva på rubrik raden skrev jag lite snabbt vad jag gjorde så tänkte jag skriva lite längre idag :) Men som sagt blev det shopping med systrarna och lite hårfx framåt kvällen, blev trött på skiten så jag klippte och färga om det :) blev riktigt nöjd :)

syns inte så bra på bilden hur klippningen blev, men det blev inte så jättestor skillnad, kortare och lite mer frisyr av det helt enkelt, men det blev iaf svart :) eller svart/brunt :) sketsnyggt (Y)

Först blev det en varm choklad på Sannes Coffe and I'm tellin ya, det var det fet goaste chokladen på jorden!!!!!!!


Inköpen:

T-shirt, Gina Tricot 199:-
Belieber som man är var jag tvungen att ha tröjan! Om ni inte fattar ger jag er en lite hint, kolla texten på:
"Nowhere but Up from here..."

Bandeu, Gina Tricot 79:-

Ring, Lindex 59:-

GRYMT SKÖNA OCH SNYGGA BYXOR, Cubus 99 :-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious