INGA GLASÖGON!

  2011-11-17 / 21:12:03 / Allmänt /
Wiiiiiiieeeeem lyclig tjej, jag har tydligen lite synfel men det ska jag inte ha ont i huvudet av, så jag får inga glasögon :D men jag är förbannad över att jag fortfarande inte vet vad som orsakar min huvudvärk -.- han sa dock att om huvudvärken fortsätter utan att nått annat hjälper så ska jag få låneglasögon :/ fair enough!

Vi får se hur det blir helt enkelt, sovmöra imorn och jag kan inte bestämma mig om jags ka till pappa i helgen eller inte :/ Både pappa och anna jobbar och s & f är inte där, men jag har inte träffat honom på jääättelänge :/

För att göra det här inlägget lite roligare kan jag ju bjuda på dagens outfit:

Som är lite Cher Lloyd inspirerad, vilket mycket av det jag har haft på mig på sistone är, tänkte göra ett Stilikon inlägg om henne snart, gillas?

Och kolla vem som följer mig på Instagram! DÖD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious