I wanna stay up all night... and freaking litsen to my ALBUM!

  2011-11-23 / 17:38:12 / One Direction /

Är det jag som är fucking helt jävla svin glad eller? En sån starkt glädje, stolthet och kärlek har jag nog aldrig känt förut för ett album :P Så fort jag bussen stanna vid min hållplats sprang jag ur bussen och bokstavligen sprang hemåt för att kolla i brevlådan om den hade kommit. Och jag när jag kom fram till brevlådan vågade jag inte öppna den först... MEN när jag öppna den LÅG DEN INTE DÄR I!!!!!!! Jag fick en mindre panikattack, men såg att det lyste i köket så jag sprang och låste upp dörren och sprang in i köket med ytterkläder och skor och allt på :P och gissa vad som låg där?! Ett kuvert från CDON.COM... jag kunde inte andas, jag gick ut igen och tog av mig ytterkläder och skor och gick tillbaka in i köket och det tog nog cirka 3 minuter till innan jag vågade öppna kuvertet. Och när jag såg omslaget och deras autografer kom alla känslor på en gång. Helt absurt! Men helt underbart!

Detta var de få tweetsen jag kunde få iväg during detta:



Woops, lite stavfel ser jag nu, men wtf, under detta tillstånd känns inte stavningen så viktig ;)

Kan ni fatta att jag har ett album som Zayn, Liam, Louis, Harry och Niall har rört :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious