I Love You

  2011-11-20 / 21:04:23 / Allmänt /
Tänkte ägna ett litet inlägg till en person som är en av de få personer som betyder ALLT för mig, hon är inte bara en snäll, vacker och underbar vän hon är även som en syster för mig. För mig är hon världens finaste och bästa tjej, hon är den som får mig att må bra, när jag är nere, det är hon som får mig att le även i de mörkaste stunderna. Hon är den som står bakom mig vid varje steg jag tar, och som ger mig kraft när jag är svag. Hon får mig att hålla balansen och stå upprätt, även fast vägen är full av hål och krokiga svängar. Hon är min andra hälft, den starka sidan av mitt hjärta och det fina i mig. Det vi gått igenom är värt allt och jag skulle inte byta ut en sekund mot något i världen. Du är den starkast skinande solstrålen och den som lyser upp mitt liv. Hon är anledningen till att jag andas.

 Hon är min bästa vän och skulle hon försvinna före mig skulle jag leva för henne. Hon är mitt ALLT och jag älskar henne mer än ord kan förklara. Jag älskar dig Erica Anna Nåhdin! ♥

Sis ♥
Den här låten är till dig älskling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious