Homework night!

  2011-11-28 / 19:54:10 / /
Blir att sitta hela kvällen med plugg -.- första gången på terminen! Ska sammanfatta en artikeljävel och göra nått mer med skiten -.-


Sen ska jag skriva en hälsobild på mitt liv och hur jag ser på min hälsa och liknande -.- och eftersom ni blir så jäkla avundsjuka på mina oerhört bra texter *host* så pixlar jag texten :P om ni undrar vf :)

Sen ska jag som grädde på moset skriva en krönika, och eftersom jag har en sån undertbart snäll, omtänksam och påhittig vän så ska jag nu skriva om ideal och komplex tack vare Amanda ;) kände att det passa mig lite eftersom jag fick mitt lilla rýck här på bloggen med för ett litet tag sen!

Vi hörs jao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious