Hemma idag igen...

  2011-11-09 / 16:02:06 / Allmänt /

Åkte hem från skolan i en jävla huvuvärk igår, och jag mådde illa som fan, blev dock lite bättre när jag kom hem en sen blev dte bara ännu värre igen. Det va df jag inte blogga mer än vad jag gjorde, för att jag inte palla med huvudet helt enkelt. Och när jag vakna imorse hade jag fet ont i huvudet, va snurrig, hade ont i magen och det kändes som om jag skulle spy så fort jag satte mig upp.

Så jag prata med en trevlig liten gumma på vårdcentralen och hon sa att jag antingen hade en blandning mellan migrän och spänningshuvudvärk eller en början på en infektion .... :S

Men nog om det, igår slog ni besöksrekord här på bloggen, det piggade upp mig lite ska jag säga! Ni är underbara♥ Keep it going ;)

muwaaah!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious