Get out of my head and fall into my arms instead...

  2011-11-20 / 13:30:26 / Allmänt /
Har inte blivit att jag har bloggat de senaste dagarna nu, I'm so sorry, men jag har ju ett liv med även fast man kanske inte tror det... jag sitter inte bara vid datorn hela tiden, fast saken är den att jag har suttit vid tv:n ist :P nerrå men fredags umgicks jag lite med la familia som inte händer så ofta annars, och så glodde vi på Karate Kid :') älskar den filmen, Jaden är så jävla söt :P

Stallet igår och försöka hoppa med Fiona, ingen kommentar på hur det egentligen gick xd ni kan ju lista ut det själva ;) och när vi kom hem var jag tvungen att sätta mig och jobba ikapp ett kapitel i matten för att komma på bana igen, på kvällen blev det Paranormal Activity maraton, och en liten promenad där jag träffat lite efterlängtat folk, sjukt trevligt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious