Första advent!

  2011-11-27 / 21:37:16 / Allmänt /
Glad första advent på er mina fina läsare :) Jag vet inte riktigt om man säger så? men nu börjar jag känna att det är jul på riktigt :) eftersom jag har varit hon pappa i helgen så har jag inte kunnat blogga :( har ingen teckning på mobilen där ute heller :( men nu kommer jag va i åtvid i 3 veckor, så nu blir ni inte av med mig!

Jag kommer få min nya "skräddarsydda" design snart och då blir det slut med design/header bytande och sån skit, nu blir det den designen, jag lovar den är skitsnygg ;) kan slänga upp en liten sneakpeak på den imorn :) Men nu måste jag duscha och gå och gå och lägga mig. Känner att veckan som kommer, kommer blir sjukt bra, om man räknar bort alla skolarbeten som måste bli gjorda (n)

Ha en fortsatt bra första advent och knapra försiktigt på era pepparkakor så ni inte sätter i halsen :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious