El Dia 30/11

  2011-11-30 / 19:44:08 / Allmänt /
Jahopp då har vi sett det sista av November 2011 föralltid :( Idag har jag sprungit runt som en dåre på stan med Lars och intervjuat folk till tidningen, fett tröttsamt och maten var ganska äcklig i skolan :( Matten gick åt helvete och SamProvet som jag satt och plugga till som en dåre igår gick väl med skit...? Mitt nagellack blev fult och min hy är fet :( Possetiv much? Njaa eller inte, jag har faktist lite glatt att skriva om med, jag fick träffa 2 av mina gamla lärare idag med :) så jävla underbara! Saknar dom en aning. Och sen fick jag min favoritmat ikväll med :D

Så helt åt helvete har det inte varit idag :) Längtar till helgen.. träffa fina människor och ha kul :) bara två dagar kvar :) och på fredag ska jag tydligen spela Laser Dome med klassen med? :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious