Du får leva med det resten av ditt liv...

  2011-11-15 / 16:50:23 / Allmänt /

Kunde dra från skolan vid halv 1 idag, anledningen var dock att jag hade fått tid på vårdcentralen :( där okända människor glor, känner och klämmer på din kropp .. usch! Men doktorn sa iaf att jag inte hade nån infektion eller liknande (pphuuuu!) utan att jag högst troligt har spänningshuvuvärk som kan bero på att jag har ett synfel -.- så nu ska jag ner till LOOK och kolla synen på torsdag! KUL! Men jag säger en sak, ska jag ha glasögon ska jag iaf ha några skapligt snygga! 

Men de tog blodprov med ifall det skulle va nått som inte stämde, men kärringarna är ju så jävla tröga där! Jag fick en nummerlapp coh sen fick jag sätta mig precis utanför labbet, och de gickförbi människor och en jävel kom t.o.m ut och fråga om jag väntade på att komma in, men gick sen in igen och sjet i mig? Jag fick sitta i över en timme innan min läkare kom och sa till dom! :) och sen sa hon att jag skulle sätta mig utanför och VÄNTA IGEN även fast jag tror att doktorn sa att han skulle ringa när provsvaren kom. Så jag vänta i ca en kvart till och drog sen :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious