We just wanna make world dance

  2011-05-25 / 19:26:51 / Allmänt /

Sliten tjeja :( jag är så förbannat trött att jag tror att jag går under! Jag har egentligen varit skittrött sen jag gick upp imorse, och jag fick i stort sett ingenting gjort i skolan idag, en bokrecension! Så efter skolan trodde man att man kunde gå hem och sova... icke! Då var man tvungen att åka ner till kulturskolan och lämna en lapp angående mina sånglektioner, och sen gymmet med pernilla!

Men nu efter känns dt rätt bra, jag fick lite gjort... även om jag var sjuuukt otränad tack vare ryggen, och det gjorde ont efter ett tag så jag kunde inte göra så mkt! Men jag är nöjd, men tanke på att jag knappt har rört mig på typ ett halvår elr nått xd


Nu dricker jag min sjuuuuuuutk goda smoothie ;) det kmr fan bli mitt nya mellanmål :D så sjukt god!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious