Kär?

  2011-05-16 / 18:04:03 / Allmänt /
pappahelg, df har jag inte kunnat blogga förän nu igen, elr jag kan ju... men på mobilen... och jag har inte så mkt att bjuda på, på helgerna på landet :/ men nu är jag i åtvid igen! men det har inte hänt något kul här så jag vet fakist inte vad jag ska skriva i det här inlägget.

Jag kan ju medela er om att troligtvis håller på att bli kär (med brist på annat) och jag hatart -.- usch! Den här jävla känslan som man har i kroppen hela jävla tin -.-' och att man bara tänker på den här personen HELA TIDEN!! det måste ju vara ett tecken på att man håller på att bli kär, eller? 

I hate who you’re making me
I hate how you making me smile
I hate how much I miss you when you’re not around
but most of all I hate how you making me love…
love who you are
love how you smile
love when you’re near
but most of all I love you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious