Det är sjukt egentligen...

  2011-05-19 / 16:29:05 / Allmänt /
Det är sjukt egentligen hur mycket jag har växt och "mognat" på typ bara 3 år, min lotsasmamma och jag satt och kolla på massa bilder från förra, förrförra och förrförrförra sommarn... det är galet :O VAD FUL JAG VAR :O liten och benig :S Jag är nöj och glad över minn kropp nu, men jag vill inte ens tala om hur jag såg ut då! tyvär så kan jag inte lägga upp några bilder på mig sen när jag var mindre eftersom de ligger på datorn hemma hos pappa , men jag ska se om jag kan skaffa hit dom snart xd

Jag kollade också på massa gamla inlägg i bloggen, och dt r nästan skrattretande hur patetiskt roligt det är att läsa... ni får kolla själva så kmr ni förstå ;)

NU: blir dte plugg plugg och åter plugg!!

hörs sen babes ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious