Chilldag

  2011-05-24 / 19:04:56 / Allmänt /

Dagen som började skit lider nu mot sitt slut och har varit helt jävla underbar! Först på förmiddan var det riktigt kallt och jag gick runt i 2 jackor och långbyxor och grejer, satte mit t.o.m. precis brevid elden vid grillen för att få lite extra värme. men sen under början av eftermiddan så kom solen fram och trots att det blåste som fan blev dte riktigt varmt. Så då fick mna lov att byta om till shorts!

Vi spela volleyboll, brännboll, fotboll, hade vattenkrig igen   och Alexandra Babben Johansson den lilla bitchen putta ner mig i sjön... kallt som fan men uppfriskande! :D och hade allmänt trevligt! Fy fasen vad jag gillar min klass!! det är helt sjukt!

Men snart ska man ner till bysjön igen och träffa lite folk... lite efterfest ;) vi får se vad vädret tillåter, det ösregna nyss, coh nu är det strålande sol!

C ya babes ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious