Back on track

  2011-05-07 / 09:37:45 / Allmänt /
Har varit sjuk sen natten mellan onsdag och torsdag så jag har äröigt inte orkat starta datorn en gång förän igår kväll och då glömde jag helt enkelt bort att blogga :P mnen nu är jag tillbaka och back on track

Dessutom har den senaste tiden inte varit så kul för mig, det har tärt på mig väldigt mycket phsykiskt, och vissa stunder har känts riktigt kämpiga. Men det är då man plockar fram poker fejset:


Nu är jag vaken iaf och pigg och glad igen :D frisk som en nötkärna ;) haha nerrå men jag är väl bara glad för att det är så jäkla fint väder ute idag.... äntligen! Funderar lite på vad man kan hitta på idag/kväll?

Känner fan lite för att åka till Söderköping käka glass och inviga sommaren PÅ RIKTIGT, men skjutsarna är sjuka och har nog ingen större lust med det. Så jag får väl som vanligt roa mig själv här hemma, leka med lillebror i trädgården eller vad fan som helst!

Sen ikväll är jag jävligt sugen på att se en film (eftersom man blev fetdissad av de andra :'(...)Fast 5- Fast and the Furious (?) jag vet jag är konstig, jag gillar killfilmer :L Eller så hittar jag på något annat, skräckfilm med syster om hon har lust? några ideér?

Trailer:


Oj, vilket långt skitinlägg om ingenting, sry guys xd hörs sen babes!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious