They try to bring me down....

  2011-03-14 / 16:41:33 / Allmänt /
.... but I won't stop, they want me in the groud but I won't stop, til I'm dead man, no!

Jag är helt kär i den låten, försöker att lära mig Justins rapp xd vi får se vart vi kmr med det?

Lite kort uppdatering sen sist jag blogga:

* Har haft min lektion i idrotten, betyg: MVG
* Jag har nått 100 followers på twitter :D ni är underbara!! men det slutar inte här, följ mig på
http://twitter.com/emeliebiebz tweeta mig sedan så följer jag tbx

* Ryggvärken har kommit tillbaka, "den årliga" eller jaa, den som jag brukar få mellan 1-3 gånger per år.... jag kna knappt röra mig utan starka tabletter :/

Men imorn ska jag till vårdcentralen och undersöka rygggen, antagligen kmr jag också behöva åka in och rötga den.

För er som inte vet så slet 2 hästar bort en stolpe från en ställning de satt fast i, jag stog melan de två hästarna och fik stolpen i ryggen.... vi fick åka i till akuten eftersom de på vårdcentralen var rädda att det hade blivit fel på mina njurar, och när vi kom in så fick jag ta urinprov och vänta i ett rum.

Det var inget feel på njurarna och doktorn som kom klämde bara och kände lite, och nu tror dom att det kan vara något fel på någon kota eller något be i ryggen, DF ska jag röntga ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious