Some new stuff...

  2011-03-26 / 19:47:01 / Inspiration /
Det var ju inte min födelsedag idag :P mormor och morfar kom precis hem från en 2 månaders semester i Thailand.
En 2000:- t-shirt från Ed Hardy

Ett urgulligt armband

lite dålig bild, mne jag kan visa en bätre bild nån annan gång när jag har det på mig.

Sen fick jag ett armband som en thailänsk munk har välsignat, det ska föra tur med sig och bringa lycka i bärarens liv. De är tydligen högt verderade där, för mormor och morfar belv bestutlna på flera sånna här, av hotellstäderksan.

Det ska jag alltid ha på mig nu :D

Sen fick ajg en urful liten väska såd en får ni inte se :P

Snart är det Earth Hour, se till att släcka ner överallt och slösa ingen el. 20.30 smäller det!


natta

asså herregud emelie vad du över driver!!!

2011-03-26 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious