No pads, no helmets.... just balls!

  2011-03-15 / 18:13:25 / Allmänt /



SÅÅÅÅ JÄÄÄVLAAA BRAAAAA!!!!

Lyssna lite på Simple Plan för ett par år sedan när Elin knarkade deras musik. Men den här gången återupptäckte jag dom själv :) jag är så jävla pepp på deras nya skiva som kmr ut nu 2011. Det ska bli feeeeeeeeeeett!! Och jag hoppas verkligen att de kmr till sverige snart igen, då fan ska jag gå på deras konsert!

Och angående ryggen, så var jag ju på vårdcentralen idag och kolla upp den, och de sa att jag antagligen har skolios, (när ryggraden är böjd) inte allvarligt så jag behöver opperera. Men nu ska jag åka in och röntga och sen börja gå till en sjukgymnast!

Så jävla arg, jag är 14.... inte en gammal 54 åring som har ryggproblem.... vafaan?! usch!

Nu ska jag plugga Biologi, NP imorn -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious