FÄRGA HÅREET :D

  2011-03-27 / 14:46:51 / Inspiration /

Japp, nu vill jag färga håret igen, den här gången rött, men jag var lite osäker på hur jag vill ha det och hur jag skulle gå till väga, så jag skickade iväg ett mejl till en utildad frisör och makeup artist och fick detta svar:


(klicka på bilden för att läsa svaret)

Otroligt kull :D så nu vet jag att jag ska satsa på det, jag ska bara prata med mamma och se om jag skulle kunna få en tid hos en frisör, antar att hon inte vill göra det på mig :P?

Men jag har plockat fram lite nyanser som jag har fastnat för, det skulle betyda jättemycket för mig om ni kunde kommentera och säga vilken ni tycker är snyggast.

1.

2.

3.


Jag är mest inne på Arianas hårfärg, dessutom älskar jag hennes hår :P (nr.2)

men snälla kommentera och säg vad ni tycker :D!



Anonym

Du ska klart färga det som Ariana! :D

2011-03-27 @ 14:55:17
Ollebolleknasboll

Jag tycker Arianas hårfärg, det är snyggt när det är lite mörkare :)Hennes frsiyr är också fin och jag är övertygad om att du skulle passa super i den! :D <3

2011-03-27 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious