08032011

  2011-03-09 / 16:52:42 / Allmänt /

Förlåt för att jga inte uppdaterade ngt igår, men jag satt och skrev på en SO uppgift som skulle va inne idag :/ det va ngn skit om hinduismen.

Men det var en ganska spännande och händelsefull dag igår. Det mest kända var nog att det var den internationella kvinnodagen igår.

Jag vet egentligen inte så mkt om det :P men jag läste något jävligt bra på twitter idag som Justins manager Scooter Braun skrev:
all my amazing women out there have a great International Women's Day! We appreciate u and understand it's ur world #appreciatewomeneveryday 

Det var väldigt fint skrivet av honom :)

Sen var dte ju Semeldagen igår :D egentligen gillar jag inte semlor men det går ann med vaniljsås ist för mandelmassa.....

Jag åt faktist en liten semla dagen till ära :D elr en liten bit från en semeltårta!

Men det som var roligast igår va nog att det var Kramdagen, då kunde man ggå runt och krama folk man tycker om och ha en bra anledning. Annars kanske folk tycker man är lite dum :P jag fick 22 kramar från familj, kompisar och t.o.m. lärare ;)

Skitmysig dag :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious