Utvärdering: Partyt

  2011-02-06 / 10:35:25 / Allmänt /
Jag kom hem 00.00 någonting igår och va rätt trött så jag orkade inet blogga då, men jag utvärderar festen nu:

I början av kvällen va det rätt dött och tråkigt, maten va inte över förväntan om man säger så :P eftersom jag var vrålhungrig och vi fick kall kyckling och potatis sallad (som inte jag gillar) och grönsaker, så jag käka typ upp alla bröd de hade xd

Det vart även lite fel på lekarna, det tänker jag inte gå in på (jag är ingen dålig förlorare) men rätt ska va rätt, vilket det andra laget inte tyckte, eftersom de fuskade sig till ledning i början ;) men men... det är ju bara på skojj...

Men lite längre in på kvällen vid 10 kanske, då lättade det upp och det blev riktigt kul. Jag vet inte riktigt vad det var som var kul, vi gjorde lixom inget, men ni vet ju hur det är, men blir glad och lite småknäpp för ingenting :D

En sak som var säker i alla fall var att Pernilla och jag hade det kul:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious